the smiling fool

Ne, jag har inte orkat ta någon bild på frillan.
Men färgen blev snygg. Dock inte som väntat.
Jag tog en röd/brun färg. Men den blev mest brun. Typ.. lite ljusare nyans än vanligt.
Men det blev snyggt.
-
Kan berätta lite vad som har hänt denna veckan, och vad som kommer ske.
Igår väcktes jag vid halv tio för att göra mig iordning, då jag och Johanna och Inger skulle åka in till Gävle centrum.
Johanna skulle inhandla en del, och jag kunde då självklart inte hålla mig borta från lite småsaker.

Hon köpte en del kläder och smink osv.
Jag köpte;
Underkläder
Örhängen
Ansiktsinpackning
Deo

Sånt där smått och gott som är nödvändigt. Jag blev himla nöjd.
Ska snart köpa ett likadant örhänge till (köpte åtta stycken, små silviriga), då jag ska ta ett sista hål. Har dock inte bestämt mig om jag ska det längst upp, jämte mitt andra, eller i den lilla "plutten" som sitter närmast kinden. Hur man nu förklarar den platsen ;P Vad tycker ni? Kom gärna med förslag!

Sen när vi kom hem lagade vi god mat och njöt. Kollade sen på kvällen på Resident Evil, Exctinition. (stava?). Den var ganska tuff. Hoppas dock på ännu en uppföljare. För det krävs efter att man sett slutet.
Sen somnade vi.

Väcktes sen dagen därpå klockan halv tio, igen. Denna gången åkte vi in till Nacka, där Johanna skulle knakas av en kiropraktiker. Sen hem till Uppsala igen, där jag mötte Fredrik. Han och jag åkte till Gränby (typ som A6 för er jkpgslynor som inte vet). Mös runt. Jag hittade en jacka på Vero Moda som jag nu, efteråt blev ännu mer sugen på.... hihi. Och hittade även ett par skor på Din Sko för ett rimligt pris som jag också blev sugen på.
så snart är min vinter outfit klar! :D hihi. (Efter att jag skrapat ihop pengarna då förstås).

Nu är vi hemma, efter att ha ätit riktigt god mat och glass är vi nöjda!
Ska snart åka och hämta Johanna, sen hem hit och käka frukt som vi inhandlade på Ica.

Ikväll ska vi också kolla på film igen. Minns inte namnen atm. Men men. ^^
-
Nu ska vi kila. Hämta Johanna.

Nu är vi tillbaka, tänkte fortsätta med min uppdatering ^^,

Imorgon åker Fredrik som vanligt till jobbet runt åttatiden och kommer hem runt tretiden. Under tiden han är på jobbet ska jag chilla här hemma i Storvreta. Sen ska vi eventuellt ut på krogen. Inget direkt bestämt. Annars blir det väl chill hemma eller nått.
På torsdag ska jag på helkroppsmassage klockan ett. Innan dess ska jag möta Fredrik på stan (han jobbar) och luncha med honom. Sen efter massagen ska jag strosa på stan en stund själv och sen bli uppplockad av Fredrik vid tretiden, då han slutar.
På kvällen har jag ingen aning om vad som händer.
På fredagen är han ledig, wiiie. Då ska vi förmodligen vara hemma i Tierp hos Inger och Clajje. Vet inte vad som sker där men det blir väl något mysigt.
Sen är resten av helgen hemma i Tierp. Mys och så.
På söndagen åker jag hem igen ;( Då har jag en del skolarbeten att göra, eftersom jag var dum nog och inte tog med datorn hit. (för då jag packade tänkte jag inte på att det vore smart att göra lite skolarbeten när man ändå är ledig. men men. shit happens.)

Det var allt för mig, förmodligen för hela veckan. Om jag inte eventuellt skriver eller laddar upp en bild eller något.
annars kan ni hitta bilder på mig och älskling på bilddagoken på http://melleee.bilddagboken.se

Ha det kalas.

=)

Puss o kram sötisar.

it's when you think you're on your way up,
you suddenly relize you're fallin' again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback