they could never tear us apart

You are the sunshine of my life,
that's why I'll always be around.
You are the apple of my eye,
forever you'll stay in my heart!

I feel like this is the beginning,
though I've loved you for a million years.
And if I thought our love was ending,
I'd find myself drowning in my own tears!

You must have known that I was lonely,
because you came to my rescue.
And I know that this must be heaven,
how could so much love be inside of you?
-
Hemma från skolan idag igen. Sov inte mycket inatt. Vaknade till och från hela natten. Vaknade också med lika mycket magont som igår. Suck. Då bestämde jag mig för att stanna hemma idag, igen. Mått illa hela morgonen. Och är yr som en tolle. Uscha.
Men jag och mamma ska ändå simma i eftermiddag, i hope. Vet dock inte om dom säger att jag får det. Suck. Men jag får spring i bena om jag bara sitter inne, känner mig ohälsosam av att bara sitta av tiden.
Imorgon borde jag gå till skolan, men jag vet inte än. Dock måste vi jobba med radioprogrammet... hm. Jag får se hur jag gör. Annars MÅSTE jag gå på fredag. Måste pussa mina sötnosar innan jag åker till Uppsala i en vecka. ju!

Vill träffa Tessa också innan jag åker... men närfan ska det bli av när jag bara är hemma och är sjuk? :( Saknar dig. Vi får se när vi ses. Snart i hope. Kanske på fredag en stund efter skolan? Ta en fika eller något. Bara snacka skit så som du och jag kan. <3
-
Fick i mig liite mat innan i alla fall. Ris och liiiite vita bönor. Det var inge vidare gott. Men jag var tvungen sa pappa, eftersom jag har så ont i magen. Men inte fan blev det bättre. aja..

Ska rulla vidare nu.
Saknar dig Fredrik! Kan inte vänta tills vi flyttar ihop! DU OCH JAG! <3

Puss!

Love has joined us,
let's think sweet love.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ska kolla på lägenhet på lörda, massa mys :) Love you! Puss

2007-10-24 @ 17:26:39
Postat av: Lizz

alltså, fan vad glad jag är för din skull! jag är så glad att se att du är glad, och att du njuter av livet på rätt sätt igen! SÅ VÄRD ÄR DU DETTA. det bör du veta, sweetie.

och allt jobbigt som kretsar runt dig just nu.. jag känner faktiskt medlidande, även fast jag inte kan sätta mig in i din situation riktigt.
men om magen inte mår bra, mår inte människan bra. och, jag vill att du ska må bra, och jag vill att du ska sova, och äta.. och. jag är rädd om dig söta vän.

pussss

2007-10-24 @ 20:22:08
Postat av: tessa

oh älskling.
du anar itne vad lycklig du gör mig när du är glad. det är det enda som betyder något. och även fast vi skulle vara 100 mil ifrån varandra i månader, år, så skulle ingenting sära på vår fantastiska vänskap.
det finns ingen som är som du, och jag önskar dig det bästa, för du är den bästa, min bästa vän.
vi ses på freedag älskling.

2007-10-24 @ 20:52:03
Postat av: melle

som ni kanske märkt har jag slutat svara på min kommentarer. Måste bara svara på dessa. Så söta är ni! Det är ni som gör mig glad, glöm inte det! älskar er. Ni är mina ljus. Puss!

2007-10-24 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback