turn down these voices inside my head

Har kollat på första avsnittet av Heroes av säsong 2 nu.
Fuckin' asbra.

Nu lyssnar jag på musik, och ska sova om en stund.
-
have you ever pretend that everythings OK, for so long that you are fooling yourself aswell?
have you ever thought about how it would be to really say exactly what's in your mind?
and really knowing what you're talking about..
have you ever felt that you don't even know what's going on inside of you?
like there is a war between your body and your mind.
where the war never end, and there will never be peace.
silence. peace. and calmness.
have you ever felt that way?

esch. vet inte. något jag skrev nu.
vet inte riktigt vad jag menar.
so don't bother askin'.

puws and g'night

the visions 'round me brings me to tears

Kommentarer
Postat av: tessa

jättefint skrivet.
ibland vet man inte vad man skriver, men det är då det är som verkligast.

2007-10-03 @ 23:15:03
Postat av: Jonna

Ganska komiskt att du tror allt handlar om dig som vanligt. :)

2007-10-04 @ 00:41:24
Postat av: melle

Haha, nu ska hon neka också att hon inte trodde det jag skrev handlade om henne. jesus.

2007-10-04 @ 06:36:11
Postat av: Jonna

Inlägget: "I'm not taking the blame." är om dig, men det skrev jag inte bara för att jag trodde du skrev om mig i din blogg utan för att jag ville skriva hur jag tänkte/kände just då. Du vet sådär som man brukar använda en blogg till? Resten är inte om dig, mitt liv handlar inte om dig. Har du fattat det nu? Bra :) Och varför skriver du "hon", kan du inte skriva det riktat till mig? fast det är klart, du brukar ju prata om andra.... med andra.

2007-10-04 @ 12:35:32
Postat av: melle

Bra att du står för det. Dåså, då är det inga missuppfattningar mer. Tjao.

2007-10-04 @ 13:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback