when i sleep you are everywhere

Var aldrig med på idrotten. Så jag åkte hem vid tolvtiden och har tagit det ganska lugnt sen dess.
Åkte upp till mormor och fikade lite med mamma och Theo. Drack kaffe och pratade. Och senare på dagen kom även Camilla, Tommy och barnen (kusin och morbror). Söta kusiner. love'em.
Och uppe hos mormor passade jag på att föra över lite pengar till Fredrik som jag var skylldig honom. Och beställde Emanuels biljett också. Så nu är det klart.
Han kommer ner den 9e november. Ska bli himla kul!

Så det är ganska mycket som kommer hända nu dessa sista månader....
wanna hear 'bout it?
Nu på torsdag kommer Fredrik ner och hälsar på.
Den 26e oktober kommer Richard och sover här.
Den 1e november åker jag och Tessa till Uppsala (beställt biljetter och allt nu).
stannar tills den 4e november.
Den 9e november kommer Emanuel och sover här och stannar till den 11e november.
Den 26e november till den 1a december är det DreamHack.

Så jag har mycket att se fram emot! Men vi tar en sak i taget ;D
-
Nu ska jag kolla på Desperate Houswives s04e02.

puws

will you find your way back to me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback