Where is the exit door?

Har varit hos tandläkaren idag. Fick reda på att jag hade hål. Mitt första hål. Ett litet dock. Men ja, det är hål. Misslyckat melle! men men, shit happends. Och mina tandläkare var efterblivna. Suck! En tant från typ.. moskva eller något. Hon kunde knappt svenska och luktade äckligt. Och sen hennes typ "assistans" var en gammal tant som var supervimsig. Och gaaah, dom gjorde så jag missade min buss bara för att dom var så jäkla seeega. Så jag kom ännu senare till skolan än tänkt. sucksuck.

Igår somnade jag inte fören runt ett pga olika saker. Och sen vaknade jag - som vanligt, en timme tidigare än jag borde. Jag vaknade vid sex tiden och kunde inte somna om. Så jag satte mig vid datorn lite och surfade runt. Trött som fan men kunde inte somna. Så nu är jag helt slut och har ont i bröstet. Min andning gör ont.
Kanske skulle ta och gå till läkaren med detta någon gång?
Har inte fått svar från hjärtläkaren än heller.. Kanske borde ringa?
Men ne, jag orkar inte.. kanske sen. Någon dag denna veckan.

Har idrott idag, men har inte med mig kläder till det. Är sjuk så jag tror inte jag pallar ändå.
Borde nog ändå inte vara med. Även fast jag vill. Men någon gång kanske man ska bli frisk också.
-
Efter skolan ska jag umgås med mamma. Hon ville att jag skulle hjälpa henne baka idag. Det är mys. Och så blir det så gott med. Bullar. hihi.
me likey.
Veckan ser lite.. tom ut. Men det är så det ska se ut i think.
På torsdag kommer Fredrik ner. Ska träffas en stund och ta en fika någon dag.
Ska bli skönt att prata lite irl också. Saknar honom och hans familj.
Det är prat om att jag och Tessa eventuellt ska upp till Uppsala runt den första november någon gång.
Vi får se hur det blir med den saken.
Det blir i alla fall någon gång efter att Richard har varit här.
Han kommer den 26e oktober och stannar ett gäng dagar.
Inte bestämt hur många. Ska bli himla kul att lära känna honom. Längtar.
-
I helgen vet jag inte vad jag ska göra direkt. Någon som har något förslag?
-
i did something my heart didn't want me to. but i had to.
i just had to. i know that now, but i wonder if my heart knows..?
-
puws.
in my dreams i can see the exit door

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Din familj :)

2007-10-09 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback