who will be my hero?

Åt inte i skolan idag. För alla andra tyckte det var äcklig mat - fisk.
Så jag hängde med till McDonalds. Men har redan ätit där.. för någon vecka sen.
Så jag tog en sallad.
Det var gott det med. Nu är jag mätt, och på lite bättre humör än innan.
-
Ska ha svenska med Thony Kankare snart. Bästa läraren genom tiderna. Han gör verkligen alla lektioner värda att gå på. Då ska jag och Lizzie förhoppningsvis bli klara med en uppgift vi ligger efter med pga att min dator krashade, som jag nämt innan. Så jäkla surt.
Men som tur är fick jag ju tillbaka mina arbeten så vi kan fortsätta med det nu.
-
Akon - Never took the time är fruktansvärt bra. Tanka hem den och njut.
-
Ska bli riktigt kul med hockey ikväll känner jag.
-
Kan inte sluta tänka på att
I can't make my heart feel something it wont.
You can't make my heart feel something it wont.
I don't feel anything. Nomore.
Maybe it sounds harsh.
But it's the trouth.
So, for your own sake, stop lovin' me.
Leave this, 'cause like I said, I'm nothing to keep.
Nothing to want. So.. leave it now.
I'm sorry if I'v ever hurt you. And I'm sorry,
but I can't change my ways. I tried but iI'm still the same.
So stop fallin' for me. 'Cause I'm nothing to keep.
sorry.... The words you've gave me was beautiful.
But I can't do this anymore - feel something I don't.

-
puws.

i tried, but i'm still the same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback