you are my heart, my world, my soul

Lite ändringar i mitt månadschem... listn':
19 - 21 okt kommer Richard ner, och hälsar på en stund hos mig någon av dagarna.
27 - 4 november befinner jag mig i Uppsala.. förhoppningsvis to heal my heart.
9 - 11 november kommer Emanuel.

Låter det inte kanon?

Leann Rimes - How Do I Live? TANKA HEM DEN! Nog den finaste texten som skrivits..
kanske jag har sagt om många låtar, men atm. ligger den på topp i alla fall.
mama.
-
Ska ut och gå nu! Dax för att sluta vara så jävla slö, fan.
Finns inte på mobilen. Nej, den är avstängd och ska så förbli tills.. imon eller nått.
skönt va?
Jag har en hemtelefon som man kan ringa till, fram till typ tiotiden ikväll om det är något viktigt.

bye.

i get a little bit tired of
listening to the sound of my tears


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ska verkligen bli hur bra som helst när du kommer upp. Mums Grrr! ;)

2007-10-17 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback