you give me fever

jag tror jag har feber :/ trött som fan och känner mig helt slut. i hela kroppen. helt..usch.
mår inge bra.
måste spela frisk idag, och imorgon, för jag ska till fredrik. sen när jag kommer dit ska vi ta hand om varandra. så som vi ska göra hela livet ut. eller hur?

ler du så ler jag.
är du glad så är jag.

ge mig en sista chans för att bevisa hur mycket din kärlek betyder för mig.
ge mig en sista chans för att bevisa att du är allt jag vill ha.
ge mig en sista chans för att bevisa att det är du och jag som är det enda rätta.
ge mig en sista chans för att bevisa allt jag kommer göra för dig.
ge mig en sista chans för att bevisa hur mycket du och jag betyder för mig.
ge mig en sista chans för att bevisa för dig att när du ler så ler jag.
att när du gråter så gråter jag.
att när du är glad så är jag.
att när du inte mår bra mår inte jag bra.
att om du hoppar så hoppar jag.
att om du försvinner, försvinner jag.
att om du inte finns, finns inte jag.

låt mig vara den som håller din hand, resten av våra liv.
alltid du och jag, föralltid ska vi vara det enda rätta.
du och jag.

Massa pussar.

one last try to show you how i feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback