everything krashed

Att allt kan falla så fort. Jag hann inte ens blinka, och nu sitter jag här igen.
Jag mådde jättebra, de senaste dagarna. Men nu, back to step one.

avstånd. tystand. oro. ovetandes. men jag älskar ju dig.
och du säger ju att du behöver detta. så klart jag ställer upp.
men att inte veta. inte veta hur du mår. vad som händer.
eller om du mår bättre på något sätt.
kommer ta mig hårt.
TAR mig hårt.
tårarna rinner, igen. back to step one. again.

Jag vet inte, hur mkt vet ni? Jag har ändå inte så många som läser min blogg.
Så det är inte direkt som att dela med sig till hela världen när jag säger detta;
jag vill inte mer. jag är trött på det här.
säger inte att jag ska försvinna, bokstavligt.
but in my mind. 'cause it's just too much right now.
Ja, nu vet ni.
Vill helst inte ha några samtal, eller sms eller vad som
där ni frågar vad jag menar. För jag vill inte prata.
Bara så att ni vet varför jag kommer vara off.

och vännen. ta din tid. i'll be here waiting for you.
</3

ska väl sova nu. antar jag.
är det sant att det betyder otur att gråta sig själv till sömns?
ajaj isf. då är jag olycksdrabbad ikväll.

back to the days, i hated life too.
but this time, i do it right.
'cause i do it for you.
lets go to sleep, and sleep tight.

Kommentarer
Postat av: tessa

i hate this. im feeling shut out.
like i don't know a shit.
and i don't want it to be like that.
i wanna be the one you need.
talk to me. please honey.

2007-10-01 @ 01:55:58
Postat av: lizz

gumman. don't blame yourself for this.
okej? du förtjänar inte att må dåligt.
men jag förstår varför du mår dåligt just nu.
det gör jag verkligen. men kämpa vidare,
och jag kommer finnas här hela tiden,
vet inte om det är någon så stor tröst..
.. men i skolan går du aldrig själv iaf!
det lovar jag, och jag finns även här utanför skolan.
puss pusss puss, du förtjänar många pussar. puss.

2007-10-01 @ 16:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback