feels like i'm gonna die

Jag är sjuk.
Jag kan erkänna det nu. Jag är rejält jävla sjuk.
Fan.
Kan inte svälja. Känns som två tennisbollar i halsen.
Mitt huvudet dunkar och mina ögon rinner.
Men jag ska in till stan. Jag ska med 7,37 tåget och åka upp till Ryhov, få min jävla maskin påsatt över hela kroppen, åka tillbaka till skolan (eller?) och sitta där. Åka hem.
Ha på mig maskinen. Lämna in den dagen efter och hoppas på att provsvaren blir normala.



Fan.
Jag är rädd. Som en jäkla.. vet inte vad. Vill inte ha svaret.
Men, vafan ska jag göra åt saken?


fuckoffanddie



when will it all be over?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Skönt att du får det gjort. Allt kommer bli bra. Puss :)

2007-09-18 @ 11:20:36
Postat av: tessa

allt kommer gå så bra så. i know the feeling. its good. i love you and you deserve the best

2007-09-19 @ 13:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback