It's the wrong time for someone new

Igår var jag hemma hos Tessa och vi kollade på två filmer som vi hyrt. The ring 2 och Mimic.
haha, värdeslös var Mimic. Hyr den aldrig. Hur bra den än ser ut på fordralet så SUGER den=) haha. I alla fall, gick och la oss ganska sent.

Klockan ringde vid halv tio. Tessa skulle på sin första arbetsdag. Personlig assistent.
Hoppas de går bra för henne nu.
Hon kommer hit sen runt 7 tiden, då vi ska vara barnvakt åt lillebror.

Mysa och äta gott.
-

Tessa gumman, jag har lyssnat på en låt.
så nej, det är inte jag som skrivit denna text, men den är till dig. Läs;

Oh, why you look so sad? Tears are in your eyes,
come on and come to me now.
Don't be ashamed to cry, let me see you through,
cause I've seen the dark side too.
When the night falls on you, you don't know what to do.

Nothing you confess could make me love you less!
I'll stand by you, won't let nobody hurt you,
I'll stand by you!
So, if you're mad get mad, don't hold it all inside,
come on and talk to me now.
And hey, what you got to hide? I get angry too,
but I'm alot like you.

When you're standing at the crossroads, don't know which path to choose,
let me come along, cause even if your wrong;
I'll stand by you, won't let nobody hurt you,
I'll stand by you.

Take me into your darkest hour, and I'll never desert you.
I'll stand by you!

And when the night falls on you baby, you're feeling all alone,
you won't be on your own, I'll stand by you. I'll stand by you!

Love you honey!



it's a small crime, and i got no excuse



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ooh, den var jag nära att hyra. tur att jag inte gjorde det :)

2007-09-15 @ 14:11:05
Postat av: tessa

shit melle. finns inga ord. you bring me to tears. tack älskade älskling. du är och kommer alltid vara det bästa jag har och någonsin kommer få. i love you, du finaste.

2007-09-17 @ 00:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback