it's time to speak out!

Hej kära vänner och andra.
I'm 'bout to say somethin' I should say long ago.

Jag kommer inte kunna prata mer med er om era problem.
Kommer inte numer kunna hjälpa er.
Ni som behöver hjälp, sök hjälp hos proffisonella. 'Cus I can't take nomore.
Min kropp började med att säga ifrån genom att jag fick riktigt med magproblem.
Nu har det blivit ett steg allvarligare. Mitt hjärta har sagt till nu med.
Jag har hjärtklappningar, rusningar, orytm och alldeles för hög vilopuls.

Jag skriver inte detta för att jag vill att ni ska tycka synd om mig,
eller för att låta som en wiseass. Jag har folk som kommer till mig när dom mår dåligt.
Men det får vara slut på det nu.
För jag mår för dåligt av det. Av att behöva ta på mig andra problem. Jag har nog själv.

Hoppas ni förstår och inte blir besvikna på mig eller ser mig som en egoist.

I'll be back, men då som utbildad socionom eller psykolog.
Men som det ser ut nu behöver jag bara vara för mig själv.

Kommer fortsätta läsa era bloggar, och kommer aldrig någonsin sluta bry mig.
Aldrig. Dock kommer jag, som sagt, inte kunna försöka hjälpa er mer.


Sköt om er.
Och förstå att problemen ni har kanske inte kan lösas på egen hand eller av en polare.
Ta vara på den hjälpen världen erbjuder.


keep up the good work

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag blir otroligt rörd och glad över det du skriver. Jag kommer finnas här, det vet du. Tack för att du nu har insett detta. Rock your life! Älskar dig! Puss, din vän!

2007-09-20 @ 19:16:43
Postat av: Melle

Tack vännen. Älskar dig med. Puss.

2007-09-20 @ 20:41:10
Postat av: tesssa

i would never make it without you. ta hand om dig nu älsk. du och jag mot världen (hjärta)

2007-09-20 @ 21:04:06
Postat av: Melle

Detsamma baby. Älskälskäslk i massor. (massahjärtan)

2007-09-20 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback