it's to much trouble

Kan inte sova. Och klockan är om fyra minuter två.
Och jag borde ligga och sova för nästan fyra timmar sen.
Men jag hostar för mycket och kan inte somna helt enkelt.
Brorsan kom in och sa till mig att följa med honom ner och ta en kopp te. Det hjälpte i fem minuter och nu är skiten tillbaka. Tack för sällskapet brüsh.
Sen bestämde jag mig för att lägga mig i soffan i tvrummet istället. Slippa hålla hela familjen vaken bara för att jag inte kan vara tyst.
-
Kan inte heller sova för min älskling Tessa.
Du finns i mina tankar. Hela tiden.
Kommer inte klara en sekund utan dig. Snälla sötnos.
Stay with me and you and me will fight 'till the end!
Älskade älsklings bästis. Du är mitt ljus.
Let me be yours.
Jag kan inte med ord förklara hur otrolig du är.
Och hur stor roll du spelar i mitt liv.
Jag kan inte heller med mitt beteende förklara hur
fantastiskt bra jag mår i din närvaro.
Du får bara helt enkelt lita på mina ord och försöka
förstå en bråkdel av min kärlek.
Honeyhoney. Rise and shine! :)


Ska fortsätta surfa runt nu.

g'night.

baby i need you, why can't you see that?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Mycket fint skrivet. Sorry att jag sov inatt :( Puss :)

2007-09-20 @ 10:01:04
Postat av: tessa

tack älskade älskling.
tack. du betyder mest för mig, och jag är ledsen att jag har gjort dig ledsen. älskar dig oändligt mycket.

2007-09-20 @ 12:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback