just me and you

Halvdag i skolan idag. Det gick.. bra. Hade Karin. Suck. Det var segt men ja, jag gjorde lite grann i alla fall.
Är hemma och pluggar nu.
Har matteprov imorgon.
OCH svenskaprov. Matten funderar jag på att sjukanmäla mig till. Jag har varit på EN mattelektion av typ.. 6 st. Och jag menar, allt är helt nytt så det kommer inte finnas en chans att jag kommer klara det. Jag har ju varit sjuk och bortrest så mycket. Så jag kommer få gå i "mattestugan". haha. ;D
Men svenskan ska nog gå bra. i hope. Det är någorlunda intressant. Och lätt.. typ.
haha. kommer säkert då IG bara för att jag säger så här ;D

Imorgon efter skolan är det plugg som gäller igen.

btw, vaknade klockan halv fem imorse och kunde inte somna om. suck. haha. så jag förlorade två hela timmars sömn. sugit. right? synd om mig. haha.

på fredag vet jag inte vad jag ska göra. har inget inplanerat direkt. kanske träffa lizzie? =)
vi får se.

på lördag fyller tessasötnos 19 år. så här ska det firas! med både presenter och fest och kalas och grejer. ska bli himla mysigt..

Är snart av med min skuld på 2000 kronor till Fredrik med. Känns skönt. Jag är så duktig på att spara.. NOT ;D hahah. ne men det går framåt. hihi.
-

puws.

when i lose myself i think of you

Kommentarer
Postat av: tesssa

annars är du jävligt välkommen hem till mig på filmkväll med filmer från vip. ska jag iaf ha. =) lycka till på proven. puss

2007-09-26 @ 21:04:52
Postat av: melle

ja det kanske man skulle =) kan jag ju åka hem till dig direkt efter skolan.. ska snacka med mamma, vi får se=) puss!

2007-09-27 @ 10:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback