Let mercy come and wash away what I'v done!

Känner för att skriva. Men jag vet inte om vad. Berätta vad jag gör och vad jag ska göra idag känns inte så där jättelockande. Liza bjöd mig till hennes födelsekalasgrej. Men jag kunde inte.. ;/ inha pengar till att ta mig till henne eller något. Och jag är sjuk. Hostar som en galning. Förlåt gumman. Men hoppas du får kul ändå ;D

-
Som sagt, känner för att skriva. Men om vad?
Vet inte. Kanske var onödigt att ens öppna ett nytt "dokument" och göra ett nytt inlägg. Vet inte.
Men jag känner mig... splittrad ? Är det rätt ord? vet inte.

Känner mig bara konstig inombords. Och vet inte alls vad jag ska säga, eller hur jag ska lösa denna känsla. Jag vill nog bara bort från saker och ting som gör mig förvirrad. Vill du flytta med mig någonstans långt bort?
Skulle vara skönt om livet var så simpelt att man bara bestämde sig - och sen var det klart. Man har en handbok för hur man ska beté sig och hur livet funkar. En manual liksom.
Men som jag sagt innan - vem sa att livet skulle vara enkelt?

I can't stand you, must everyhing you do make me wanna smile?

En dag ska jag rymma. Rymma från verkligheten. In i mig själv.
Och inte komma tillbaka, på väldigt länge. Det skulle vara så otroligt skönt.
Slippa behöva tänka på alla,
tänka på andra än sig själv.
Varför gör vi så egentligen? Varför är vissa människor fyllda med sympati och empati och vissa inte?
Varför bekymrar vissa sig för omvärlden, medan vissa andra inte?
Varför känns det som om det finns fler egoister i världen än omtänksamma, kärleksfulla personer..?
Varför bryr jag mig så mycket som jag gör?
Varför tar jag så jäkla mycket hänsyn till andra - men ändå blir det fel?
Det är inte första gången jag fått höra "du bryr dig för mycket", "tänk mer på dig själv" osv.
Men när jag väl gör det så ses jag som egotrippad eller så sårar jag någon.

Kanske ska sluta med allt..?

Jag behöver bara en person i hela världen.
Och det är du, my soulmate.
My best friend. The wind under my wings.
My sunshine. My smile. My Tessa.
<3

-

Don't know what to say, guess I'll take the blame.
Eventually it was bound to happen, I know you played your part.
I aint trying to make it hard, but it's the right thing to do..

When you dont wanna hurt him, cause you dont deserve him...
And theres no other way.



Tessa kommer hit klockan halv sju ungefär. Då ska vi käka pastasallad och mysa!
Är bjuden på två eller tre fucking fester, men neeej, JAG KAN INTE. Kuuuul.
Men ah, vi får väl se hur kvällen slutar, kanske åker sen i alla fall? ;D

aaooow, hejdå.


I'm focused but I'm losing control

Kommentarer
Postat av: Claes

Känns typ som om jag hört det där irl för inte allt så längesen kanske inte riktigt dom orden.

2007-09-15 @ 18:11:18
Postat av: Fredrik

Behåll Tessa, hon är bra. GÅ nu till henne, krama om henne å säg nått fint. Puss

2007-09-15 @ 18:50:54
Postat av: Fredrik

1+1=2

2007-09-16 @ 18:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback