one day, i will wake up and all this is gonna be a dream

30245-14

Pangsnygga är vi!
Med kort eller långt hår.
Älskar dig babe!

-
Sjuk sjuk sjuk!
Feber och hosta.
Somnade vi sju imorse. hm. Suck. Så mamma ringde och sjukanmälde mig.
Fan vad ja avskyr att vara sjuk. Får inte röka nu heller när jag har sån här hosta.
Suck.
Kommer aldrig palla det. Jäkla skit. Orka.
-
Drömde massa konstigt när jag väl somnade.
Allt hon sa, sa Tessa också. Men jag vet att Tessa aldrig skulle kunna vara så falsk.
Så det var liksom bara en dröm.

Men ja. det var en tuff dag igår.
Både den ena och den andre.

C,
Jag vet, det känns tungt för dig.
Det är inte kul för mig heller.
Men we gon' make it trough.
Don't be to hard on yourself.
:*




hejdå.

wake me up from this nightmare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback