please, people, grow up!

Tessa har nu blivit firad i stora lass. Det var jättemysigt alltihop. Förutom att festen inte riktigt blev som förväntat. Men som vi sa, det är sånt som händer, vi får ta igen det en annan gång!
Av mig och Fredrik fick Tessa ett presentkort på helkroppsmassage på en timme. Det var mycket uppskattat. Och av mig personligen fick hon ett halsband. Så fint på henne så. =)
Har ätit tårta och glass och grejer nu, så nu är det chill ett tag ;D haha.
summering; Helgen var lyckad. Dock inte helt fullt ut. Men att vara med Tessa kan ingen tacka nej till, aiight? ;)
-
Kom nyss hem. Skönt att ligga i sin säng igen faktiskt. Lite kallt här (som vanligt) men jag ska inte klaga.

Idag ska jag pierca mina öron, igen. Är snart klar med det projektet.
Sen blir det en i läppen i också. Om ett gäng månader.
-
I helgen kommer Fredrik, ska bli nice att ses en sväng. Han är här för att hälsa på sina vänner i Jkpg, så jag ska sno honom för en liten stund så man kan snacka lite.

I'm sorry for the times that i made you scream,
for the times that I killed your dreams,
for the times that I made your whole world rumble,
for the times that I made you cry,
for the times that I told you lies,
for the times that I watched and let you stumble.

It's too bad, but that's me. What goes around, comes around.
You see that I can carry the burden of pain,
'cause it ain't the first time that i man goes insane,
and when I spread my wings to embrace him för life,
I'm suckin' out his love, 'cause I never be nobody's wife.


Imorgon är det skola igen. Dock bara halvdag.
Efter det ska jag och Tessa gå på stan. Hon ska shoppa lite för pengarna hon fått under helgen. Kul!

I veckan blir det slappt. Dock skolarbeten som vanligt. Men det är helt okej.
Inget speciellt inplanerat. We'll see what comes up.
Får förhoppningsvis tillbaka min dator under veckan också.
Har lånedator atm. För som vanligt krashar min hårddisk. Ovanligt va? fuckin' shit.
-
Längtar till DH nu, som fan. Fan vad vi ska ha kul. =)
längtalängtalängta. Ska bli kul att träffa vissa.. eller en viss.
Vad vet jag? (:


Ha det kalas.
puws.

you made me feel like i million bucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback