this is 'bout to drive me insane!

Har lämnat in EKGbandspelaren nu.
Hade den på mig i ett dygn så den kunde mäta mitt hjärta i vardagslivet. Får svar på allt om två veckor.
Så nu är det bara att vänta.
Och som Thony sa;
Man behöver inte måla fan på väggen fören dom vet.

I'll try.


Idag hade jag halvdag. Skönt. Men min dator vart dum i huvudet. Så fick inte så mkt gjort. Hatar datorer. Verkligen, hatar. I alla fall när det gäller skolarbeten. Men ja, får skylla mig själv. ;D

Tessa sov här igår. Vi gjorde iordning håret på varandra. Vi blev pangsnygga.
Kommer komma upp bilder på det på Bilddagboken inom kort. I think.
http://melleee.bilddagboken.se
-
Vet inte vad jag ska skriva om. Känner mig tom på ord. Tom på lösningar och tankar.
Tom helt enkelt.

Tom.
-
Imorgon ska jag till skolan, sen hem och plugga så gott jag kan. Ska lämna in datorn till Hampus imrogon med och se om han kan göra något med den så den inte är så r-tard.




spin me around 'til i fall asleep.

Kommentarer
Postat av: tessa

ja. pangsnygga blev vi.
och jag mår så himla bra när jag är med dig. tänk om vi kunde bo ihop, och då skulle livet vara bra roligt med en melleplutt som inneboende. allt kommer ordna sig, i know you can do it. älskar dig!

2007-09-19 @ 13:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback