this is madness

Hemma nu efter en vecka i Bulgarien. Fan vad jag har haft det bra. Helt otroligt.
Allt var verkligen kanon. Allt var billigt. Shoppat, druckit och ätit har jag gjort.
Helt underbart.

Jag har inhandlat:
En svart läderplånbok
En svart kjol
En vit BH
Ett svart läderskärp
En mascara
Tre stycken armband
Två navelpiercings
.... och andra hygienartiklar.

Helt kanon.
Druckit och ätit massa gott.
Så det var verkligen kanon.

Och för er som har missat det så är det slut mellan mig och Fredrik.
Anledningar kan ni få höra från mig personligen om ni vill veta det. Men vi är väldigt nära vänner och har det kanon. Allt känns jättebra, för båda två.

Som sagt -  En underbar resa!

Nu är det back on track. Massa jäklar skolarbeten att göra och jag längtar sjukligt mycket efter mina vänner! Tessa och Claes får jag träffa redan imorgonkväll. Resten blir på måndag i skolan.

Åker från Uppsala till Jönköping imorgon klockan 12 ungefär.
Är framme i Jönköping klockan 18.10. Där träffar jag Tessa och Claes sedan hem igen klockan 20.00.
Ska bli skönt. Allt känns braaaa!

Tje..tje.. tjena bra eller?!
ha ha ha ha!! (internskämt)


Tja
things just seems a bit brighter theese days

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tjjeee...fan... tjoo..tjeennnaaa.... tjeeennaa bra eller :)

2007-09-12 @ 19:45:31
Postat av: ZeinaGaby

Skönt att du är hemma nu, och att du haft det underbart. Saknar dig<3

Postat av: Foxxy Blondzilla

älskas dig :D // Dalida a.k.a foxxy blondzilla

2007-09-13 @ 14:48:31
Postat av: tessa

oh älskling vad otroligt skönt det var att träffa dig igen. och fin var du. och fina saker. love you!

2007-09-13 @ 22:27:55
Postat av: lizz

saknar dig. vad bra att allting varit bra!

2007-09-15 @ 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback