tonight is the night!

Ikväll bär det av! Åker till Bulgarien tillsammans med Fredrik i åtta dagar. Fyfan vad härligt det ska bli!
Kommer dock sakna er där hemma, såklart.

Ska supa supa supa och sola varje daaaag! ;D hahaha jäklar vad ncie det kommer blir.

Klockan 20.00 lyfter vi och jag börjar få ordentligt med resfeber. wie!
-
Okay fuckers. Hoppas ni får en trevlig vistelse här i kalla sverige medan jag åker iväg och gottar mig.
Sakna mig inte för lite. ;D



PUSS!

don't forget to keep in touch!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Åh vad avis jag blir!
Men du får ha det så trevligt där borta..
medan vi andra sitter här i kalla, regniga Sverige..
Ta hand om dig!

Postat av: Fredrik

Muhahaha, vi ska äga! :)

2007-09-04 @ 12:53:08
Postat av: Dalida

saknar diiiig redaaaaaaaaaaaan,

2007-09-05 @ 19:51:53
Postat av: ZeinaGaby

slyna, saknar dig!

2007-09-06 @ 08:30:19
URL: http://zeinagaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback