when you don't know what to say or what to do

Idag har jag, som ni kanske vet, varit hemma från skolan och varit sjuk.
Febern la sig ganska fort men hostan håller i.
Har inte gjort så mycket idag. Blev klar med en del av Karins uppgifter. Så det känns skönt. Har bara massa kvar, men ja. Det går framåt helt enkelt.

Ska inte till skolan imorgon heller. Fick inte för mamma. haha. Jag vill faktiskt. Känns som jag måste. Har så pass mycket att göra. Men det ska nog gå bra ändå. Tessa kommer ut vid tretiden till mig imorgon och ska sova här. Mamma och vi ska käka underbar mat. Lax, vitlöksbröd, tomatobasilikasallad och annat gott.
Ska bli mysigt. Jag ska försöka jobba med Multimedian också. Eftersom jag inte går på den lektionen imorgon så måste jag jobba hemma med det. That's life.
Får se när jag somnar ikväll. Är redan trött. Som fan. Men jag hostar så mycket fortfarande.
Så det kommer la ta sin lilla tid.
-
Ska nog kolla på film snart.
Ligger i soffan i tvrummet inatt igen. Så jag kan hosta ifred, ;D
Pappa sitter och kollar på sporten här så jag kan inte sätta på filmen än.
Ska kolla på "I now pronounce you Chuck and Larry". Den verkar kanonkul.

Kommer väl förhoppningsvis somna ganska snart efter det. Trött.
gääääsp.
-
Take care.

g'night.

i hate the feeling of regret.
especially when it dosen't
comes from the person
who really should feel it.

Kommentarer
Postat av: tessa

du är värd det bästa i hela världen, och jag skulle ge vad som helst, för att ge dig det. göra vad som helst.
i would give up my life, just to see you happy.

2007-09-20 @ 23:16:32
Postat av: lizz

krya på dig söto

2007-09-21 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback