when you're sleeping on the couch

Har varit i Tierp sen i lördags. Då Fredrik hämtade upp mig i Enköping. Det har varit avslappnande. Och som vi sa till varandra igår - aldrig hr vi pratat om så lite så länge på så lång tid. We're better of this way, right?
Igår kollade vi på film - Evan Almighty. Den var bra. Lite lätt frustrerande, men bra. Sen runt halv fem tiden gick jag in till mig och la mig. Inte dåligt vad ont i ryggen man får av den soffan, men det är helt okej. Han erbjöd sig att byta, men nej. Jag klarar mig.

Idag försov vi oss, till halv elva. Skulle egentligen upp åtta. Så han stressade lite. Men vi kom i tid. Jag är hemma hos Bertil i Storvreta nu. Ska snart ut och gå och ta en cigg. Har inte gjort det än.. kli i fingrarna.
Sen ska jag tillbaka hit och sova en stund i think.
-
Fredrik kommer tillbaka från jobbet runt tre fyra tiden. Då ska vi sätta igång och packa allt.
Sen imorgon bär det av! Jag börjar få lite resfeber. haha. Nej, men det ska bli himla kul.
-
Åker tillbaka hem på torsdagen den 13e. Runt sextiden är jag i jkpg för att möta upp Tessa och Claes. Sen åker jag tillbaka hem till Mullsjö med 8tåget.

Nej fan, tror jag tar min promenad nu.. snart.

Puss o kram.

no one in this world know's me the way you know me

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Så jävla kul ska vi ha!

2007-09-03 @ 14:05:56
Postat av: tessa

vem menar du med de sista kursiva?
i love you.

2007-09-03 @ 20:20:50
Postat av: Melle

Jafan, klart vi ska! =)
Vem tror du? Du såklart. lovelovelove.

2007-09-04 @ 00:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback