do i? do you? do we? do what?

Har jag för mycket åsikter?
Uttrycker jag mig för ofta och för ärligt? Ne. Det är sån jag är, ärlig. Jag vill säga vad jag tycker, vad jag känner.
Inte för att nödvändigtvis peka finger mot någon eller kasta smuts på någon. Utan för att bara - göra mig hörd.

Mitt sätt att använda denna bloggen, har jag bestämt mig för, ska vara för att skriva om mina åsikter, tankar osv. Den ska inte hamna i privatliv-blogg-kategorin. För det är sånna bloggar som är ointressanta att läsa om man inte är en nära vän med bloggaren. Därför, vill jag göra den lite mer intressant.

Jag vet inte om det kommer hjälpa, om den kommer bli mer intressant. Men jag hoppas det.
Jag ska skriva om åsikter, ämnen som stör mig, eller som intresserar mig.

Inget mer tjaffs om "oh jag älskar dig" hit och dit och "jag har åkt buss idag". Intressepil i röven på mig. Eller vadå?

ufft.
Nu vet ni vad som kommer komma upp i fortsättningen. Kanske flera inlägg i veckan, kanske bara ett i månaden - berorende på mitt intresse och mina åsikter. Och hur arg eller upprörd jag känner mig inför något.

forever's gonna start tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback