have you ever heard about the word "self dicipline"?

Jag är så trött på människor. Jag är så trött på de som söker efter drama. Söker efter någon som kan göra en ledsen. För hur dum är man om man gör samma misstag fler gånger än en? En gång var liksom mycket nog. Hur kan man då vara så dum att man gör om det?
Okej, vissa personer är starkare än andra. Det förstår jag. Men hur otroligt svag kan man egentligen vara?
Ingen människa VILL ju må dåligt. Så varför välja "Dörr nummer två - vägen mot helvete"?
För helvete, rent ut sagt, ta tag i er själva och fråga vad fan ni håller på med!

Ni VET vad som skadar er i detta laget. Ni vet vart felet ligger. Sluta för i helvete gnälla om det om det ändå är vägen ni väljer. Skaffa lite självdiciplin och väx till er för fan.
Jag är så trött på mesiga människor. För i helvete, get some brains!

-
Gårdagen var kanonmysig. Tack flickor... Och Jonathan! ;)
Det gör jag gärna om. You've got my number, just give me a call!
-
Haha, jag tror inte alls det vore en bra idé för mig att bli något i stil med psykolog eller liknande, som jag varit inne på innan. För tusan alltså, jag hade ju blivit anmäld för lätt misshandel efter varje session. En smäll på käften, det är vad ni behöver för att vakna till tror jag.

Haha.
Impossible to make it easy
If you always try to make it so damn hard!

Kommentarer
Postat av: dalida

bääääääst är du, kan inte du ha en sexdröm om mig ngn ggn?

Postat av: ZeinaGaby

såå jävla bäst är du! håller verkligen med dig! kärlek*

2008-04-26 @ 18:51:26
Postat av: Jonie

Tack sjäälvie :) You made it a good night !

2008-04-26 @ 22:34:19
Postat av: Julia

Haha. Du har så jävla rätt. Vet du hur många gånger jag har frågat mig själv det? VARFÖR söker man efter drama? Varför utsätter man sig själv för att bli ledsen? Man vill vara ett offer. Man vill vara den folk "tycker synd" om. Eller vad? "Sluta för i helvete gnälla om det om det ändå är vägen ni väljer. Skaffa lite självdiciplin och väx till er för fan." Ååhh. fy fan vad rätt.

2008-04-30 @ 10:43:20
URL: http://eleonorah.blogg.se
Postat av: tania

Bra skrivet, väldigt bra skrivet. håller med dig absolut.

2008-04-30 @ 16:04:46
URL: http://www.tanjalicious.se
Postat av: ida

indeed.

mesiga människor kan vara så påfrestande att man får ångest.

2008-05-11 @ 08:53:05
URL: http://uggleansikte.blogg.se
Postat av: Easy to point your finger at everyone else

Tänk dig själv i detta fallet. Du lever nog i en fantasi värld angående det där inlägget. Det finns folk som vill stå i centrum genom att söka drama, men det betyder inte att de vill må dåligt utan kanske bara synas. Man kan inte alltid rå för vilken dörr man väljer, för man följer det man själv känns rätt. Även om den egentligen är fel, så tycker jag att man ska välja själv och "pusha" sig själv. Till slut lär man sig vilken dörr som blir smidigast(man föds inte fullärd.) Blir man ändå sårad, bör man kanske välja en annan utväg, fast lättare sagt än gjort typ som att ge någon annan människa ett tips i livet. Frågan är då skulle man vågat ta steget och följt det själv?

tänk på vad du själv hade gjort innan man försöker hitta ränder på andra.

Inget med självdiciplin att göra, utan "the lession of life"

2008-05-16 @ 02:25:15
Postat av: Fredrik

Tessa varför ska du vara anonym? Alla vet att det var du som skrev det långa inlägget. Låt Melina bara vara. Så blir världen bra mycket bättre. Have fun. Tjo!

2008-05-17 @ 15:13:01
Postat av: Anonym

Eh jo. Det har med självdiciplin att göra. Att stå upp för sig själv dessutom, och lära sig av sina misstag osv. Det är inte synd om sådana människor längre som hela tiden väljer en väg som de vet ÄR fel. Och om man nu gör det, väljer en väg som man vet är FEL - som alltid har varit det, då får man skylla sig. Allvarligt talat. Håller med dig Melina

2008-05-22 @ 17:30:22
Postat av: Anonym

Tycker du borde se till att uppleva saker och ting innan du sätter punkt på orden!!!

2008-08-28 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback