isn't it time to say no?

åt helvete. just nu är det - åt helvete.
-


ta mig utomlands. älskling. fredrik. du och jag - sol, och bara.. du och jag. det är verkligen vad jag behöver just NU.
men om det kanske är för mycket begärt räcker det gott o väl med om jag bara får vara med dig! dig! dig! uuuh.
-
Jag vet. Skulle inte skriva om mitt privatliv i bloggen. Men så blev det idag.

Ska man kanske gå och lägga sig? Eller lägga sig i soffan med en bra rulle?
ah.
it just kills me inside to be without your touch

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är ok att tala ut :) hihi

Saknaden är mega stor från min sida också. Hoppas du får det bra ikväll. Vi ses snart igen. Överaskning! :) höhö.

Puss bäbis!

2008-04-05 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback