you know i'm no good

Ligger i sängen med Amy Winehouse spelandes lite så där mysigt lågt. Kan inte somna ikväll, min hosta is killing me. Snart går jag och slänger i mig ännu en varm kopp med te.
Blev även tvungen till att sjukanmäla mig från jobbet idag. Det kändes inge bra. Men fan, pallar inte stå och hosta och snora i kassan ännu en dag. Måste bli frisk. Har ett tal på G tills imorgon på svenskan. Känns ju rejält pinsamt om man inte kan komma imorgon heller! Talet är klart och förberett men fan.. jag försöker ha en god inställning. Känns väl lite sådär, om jag ska vara helt ärlig.

Om det blir att ligga hemma imorgon också, så tänkte jag nog allt skicka in mitt dokument till Anneli på mailen så hon ser att jag faktiskt har gjort det och inte är "sjuk" pga nervositet eller något annat töntigt.

Såg precis på utorrent att mitt album med Simple Plan är klart. Nu ska vi lyssna lite på det med. Sen ska jag försöka somna.

en kopp med te var det med ja...

godnatt
when you're sitting there it's hard for me to look away

Kommentarer
Postat av: zen0

saknar dig!

2008-09-03 @ 00:47:43
Postat av: Julia

Vad kul att du har börjat blogga igen :D Nu ska jag börja föjla once again : )



Allt bra i Uppsala? :) Trivs du?



Haha ja, han förstör HELA programmet. Varför skrika så?! Fy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback