come on mate!

Okej glada och sura. Jag har precis kollat på den otrevligaste filmen någonsin. Eden Lake. Alltså, grejen är denna, att jag anser mig själv som ganska tålig vad det gäller skräckisar. Visst jag ryser till, äcklas av det mesta och de flesta, men den här... den var brutal. Så brutal att jag önskar att jag inte hade lockats till att se den från första början. Det roliga är ju att jag läste om den i två av mina kompisars bloggar. Båda skrev hur otroligt brutal och hemsk den är. Men what the fuck tänkte jag, hur illa kan det va? Så nu efter ungefär två timmars tittande mår jag inte bra. Den var något som ord inte kan förklara. Brutal är inte ens i närheten. Och det som gör den till mer än brutal är att den inte är overklig, inte alls faktiskt.
Jag menar, ofta är skräckisar sådär overkligt läskiga. Ni vet, man har i baktanke att det här inte kan hända en själv. Men den här, alltså heeeelt allvarligt brushan!

Tänkte i alla fall efter dessa omständigheter dra en lite genomgång av gårdagen och denna dag, och de kommande dagarna. Sicken bonus va?

Igår var det som sagt julfirande. God mat, mysigt och mycket prat och glädje. Vi var kvar hos Fredriks moster till cirka halv tolv och sedan tog jag, Fredrik, Inger, Christian och Johanna packet och stack hem till Fredrik mor. Där spelade vi kort i nästan två timmar och drack jägermeister. Det var himla trevligt. Men trötta var vi runt ett tiden så vi sov därefter.

Idag vaknade jag skönt klockan tolv, hyffsat utvilad. Åt en god frukost och sedan åkte vi hem mot Uppsala igen. (for the record, JAG KÖRDE!:D)

Hemma slappade vi, fram tills typ sex, sju. Nu har vi ätit godis, jag ätit popcorn och vi druckit julmust.... och kollat på filmhelvetet. Varför?! Nu tankar han hem någon film som heter Fred Claus. En komedi så förhoppningsvis får den mina tankar någon annanstan än Eden Lake...

Imorgon åker jag hem till lilla Mullsjö. Åker ifrån Uppsala vid 14tiden och är hemma i Jönköping runt 19. Där ska jag bli upphämtad och så. Mys hemma, lillebror blir sju på tisdag och julafton på onsdag. Sen på fredag ska jag hem till älskling igen.. (läs: hem till Malin och fira hennes födelsedag!) Fett vad party det ska bli.

Aja min kära vänner och ovänner. Nu ska vi mysa vidare. Attans bara att julmusten är slut.. blir saft hädanefter!

Puss på´t

i may not have the softest touch, but i'm yours

Kommentarer
Postat av: Sanna

saknar dig<3

Postat av: malin

mm den är ganska äcklig den där eden lake faktiskt.. och jag håller med om att dt äckliga är att dt är så verklighetstroget.

hahaha hem till älskling, läs malin! :D

2008-12-22 @ 19:59:10
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback