good morning sunshine!

Vaknade för ungefär en timme sen. Första gången jag väcktes var iofs klockan åtta, när Fredrik gick upp. Mår fortfarande inge vidare. Förstår inte vad det här är för period i mitt liv? Jag är DÖDstrött. Och då menar jag verkligen alltså, kan knappt röra mig så trött är jag. Och när jag sover, sover jag oroligt och drömmer massa konstigt. Fattar ingenting. Så ja, jag är hemma från jobbet idag igen.

Igår kollade jag på mitt första OTHavsnitt. Är ni inte stolta över mig? Ni som har tjatat så jävla mycket om det. haha. Ne men det var bra. Är ju liksom bara s01e01 så jag har a long way to go. Men det ska vi nog ordna.

Brokeback mountain var ju grymt jävla bra. Grät som en gnu gjorde jag också. Förstår inte varför jag inte sett den innan? Shit vilket skådespeleri! Seriöst. Helt jävla otroligt. Och så tog den jävla idioten livet av sig. Fan. Han var ju guden inom skådespeleri. Idiot!.... Nej fan... så säger man inte. Det var hemskt. Och han hade förmodligen sina anledningar. Men fan. What a waste.

Nu ska jag göra mig lite frukost. Sen ska jag nog duscha. Skulle vara gött.
puss på´t

all we ever have is love, why can't you see that?

Kommentarer
Postat av: Josefine

For the record, han tog inte livet av sig. :)

Postat av: Josefine

Nej, han dog oavsiktligt av en överdos. Googla så ser du :)

2008-12-17 @ 18:07:27
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: emma

Det är sant, det som Josefine skriver.

Han tog inte medvetet sitt liv, det är det som är det hemskaste. .

2008-12-18 @ 23:42:47
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback