he is not taken you for granted

Hej vänner. Var hemma från jobbet idag också. Kände mig trött och huvudvärken hade inte lämnat mig än. Fredrik var också hemma. Han mår ganska illa och har huvudvärk.

Har precis varit iväg och köpt både ibumetin och samarin till stackarn.. och loka, så stackarn klarar sig. Jag ville köpa cola till honom, för det ska ju vara bra har man hört, men det ville inte han ha. haha. aja.

Idag lagade jag pastasallad. Lax och tonfisk fick det bli för dom hade inte grillad kyckling på willys när ja var där. Och jag orkade inte åka längre än så. Så det fick bli. Gott var det i alla fall.

Ikväll ska jag ut med Sanna och Lisa, till People. Happy Hour here we come! :) Jag har bestämt att inte spendera något.. eller i alla fall inte alls mycket. För det vore dumt för min plånbok just nu.

Och hörrni, festen imrogon blir eventuellt inte av, eftersom Fredrik inte mår som han borde. Men jag hör av mig om det imorgon. Men ha i baktanke att det förmodligen inte blir något.

Nu ska jag sminka mig och fixa håret. Puss o kraaaam!

kill the lights, please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback