honey why are you crying? is everything okay? i guess we nere really moved on.

Hej alla glada och sura!
Fan vad jag är NÖÖÖÖÖÖÖÖJD! kan inte sluta le. Fan vad bra allt är just nu. Allt har gått sååå bra. Jobbet gick bra, lite småsegt emellan åt, men det var mysigt. Timmarna går ganska fort när man har mysigt, tänkt på det?

När jag hade slutat runt kvart över sex åkte jag och hämtade Sanna, hon satte in sin nybrända skiva och vi drog oss mot äventyr. Haha. Hon guidade mig lite överallt och ja, vi hamnde i Gottsunda, wihooo! :D haha. Sen ut mot Skölsta, där vi hälsa på hennes kusin, hans man och hennes lille son. Hennes dotter sov men lillkillen Dennis var igång. Det var mysigt. Där satt vi i åtminstone en timme (?) tror jag allt. Mys!

Sen när vi drog därifrån skjutsade jag hem henne, hon var hemma till tio, så vi hade med andra ord varit ute och åkt i cirka fyra timmar (inkl. besöket hos kusinen). Jippiiiie! :) När jag åkte hem så körde jag lite busigt. Haha. Ville känna lite mer på gasen. Sorry. Men fan vad kul det är att köra bil! jag blir galen! :D

Vilken sekund som helst kommer Fredrik hem, Janne ska också vara här ikväll, och sova över. Dom ska tydligen till Västervik imorgon tidigt på morgonen så det var tydligen nödvändigt. men inte klagar jag. Han är så välkommen så. Jag har till och med bäddat iordning till honom. (stolt) :) Vi ska kika på Prison Break sen ska jag nog sova. Skönt ska det bli, för jag är trött.

Imorgon börjar jag kvart i elva, slutar sex och då hämtar jag upp Sanna, vi ska köpa slingfärg till mig så ska hon hjälpa mig slinga håret. Tjusingen där. Gillar den bruden, Hon är fan bra. Puss!

Veckan:
Onsdag: Jobba 10.45-18.00 Slinga håret. Sanna kanske övernattar? Eller så kör jag hem´na!
Torsdag: Jobba 10.45-18.00 Köpa doppresent! Viktigt!
Fredag: Fredrik ska ut med jobbet, och jag vill ju inte vara sämre, så jag och tjejerna ska ut aswell!
Lördag: Fest hos mig. VIPinbjudan! ;P haha. Ne men ni vet vilka ni är. Vill ni ha med några, fråga gärna innan, jag bor trångt;D
Söndag: 14.00 dop. Svägerskan Lottas barn Willian ska döpas. Myspys! (sen är det nog även en liiiten bakisdag. höhö)

Puss på det.

it's really good to hear you say my name, it makes me weak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback