how do i live?

kan inte sova. vill inte sova heller för den delen. är dock ganska trött nu. blir nog hemma morgon också. känner det på mig. men men. vi har nog hittat ett köksbord vi ska köpa, med sex tillhörande stolar. kanonfint. går på under 5000 kronor och det är bra. bra där. bra.

tänkte faktiskt att jag skulle försöka ta lite bilder här hemma så ni får se. men det blir när det är nystädat, vilket det ska bli nu i veckan. för även om man är krasslig försvinner inte ens plikt att ha det fint här hemma. vill inte leva i en svinstia. så, håll utkik.

ska även färga håret. sanna hjälper du mig med det? <3

puss o kram, nu ska jag kolla på journeyman. en bra serie. kolla på den om ni har dötid!

if i had to live without you, what kind of life would that be?

Kommentarer
Postat av: Sanna

självklart hjälper jag dig med det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback