how i wonder where you are

vänner och ovänner. igår somnade jag strax efter två. idag vaknade (läs: väcktes) jag halv åtta. åååh vad pigg jag var då. inte ett dugg faktiskt. men det är ju lillebrors födelsedag, och dagen innan julafton, så jag har faktiskt inte tid med att sova bort halva dagen. tyvärr.

om en liiiiten stund ska jag och mamma ta bilen och uträtta en del ärenden. paket till farmor ska inhandlas, två paket till julleken/julklappsutbytet också, och en present till min lillebror, från min storebror. haha. komplicerat. han är och jobbar och har inte hunnit handla någon födelsedagspresent. så hans underbara syster (jag) får rädda honom. bäst är jag.

aja. ta hand om er. så hörs vi.
förresten, har ni någonsin varit med om ett barn som vaknar upp på sin sjunde födelsedag och faktiskt har glömt bort att det var just ens födelsedag? galen lillebror man har...

just in time, just in time for  me to show you how i feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback