i can see the snow dancing with the wind

Vaknade halv nio, somnade om, väckte halv tio, åt frulle, somna en liten stund till, åkte och övningskörde med pappa i två och en halv timme. det går så jävla bra. jag fattar inte. både jag och pappa tror jag har prestationsångest. lite småjobbigt sådär. för om man tänker efter så är det nog det som är grejen. varje prov - jag får panik. även i skolan. allt sånt. jag är så rädd för att misslycklas så att jag blockerar mig själv från att göra det jag egentligen kan. så jävla synd. för även min pappa, som är riktigt duktig på att köra bil, säger att jag kör bättre än många andra som redan har körtkort. så det retar mig att jag kör så otroligt jävla dåligt när det väl gäller.. men men. imorgon får jag inte misslyckas. det går inte. gör jag det, då skiter jag nog fan i det hädanefter.

aja, nu ska jag hjälpa mamma städa. puss o kram på det.

i miss you babyboy!

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

jag håller tummarna hjärtat.<3

Postat av: Jonna

Hahahaha, jaaa :D Hon är nog den drygaste människa jag skådat :D Lycka till imorgon, jag håller tummarna! =)

2008-12-07 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback