i can't think of a suitible line, how about hi?

gomorgon. jag mår inte bra. mår illa. varför? orkar inte med det mer. jävla piss. pinsamt att vara sjuk igen!?? uuh... vill gå och spy. jävla maginfluensa? eller vad?

dopet i söndags var fint. jag fick äran att vara fotograf. det var kul. sen flörtade jag med albin, han var fyra år och charmigaste killen jag träffat på länge. haha. sööööt!

igår sov jag tidigt. sov i princip hela dagen, somnade sen vid halv elva. vaknade idag strax efter åtta. skjutsade fredrik. kom hem, ville spy. tvingade mig själv att inte göra det. nu sitter jag i fåtöljen, försöker tänka på annat och ska snart ringa jobbet och säga att jag inte kommer. :(

något som gjorde mig glad var den här raggningsrepliken "Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?" :D

Ska nog försöka få i mig lite mat... yoghurt kanske?

can you buy me some breakfast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback