i love to see the sunlight dance on your face again

Hej söta ni.

Hade inte tänkt att göra en jättelång uppdatering, så ni får nöja er med en liten.
Det har vairt julafton, för er som har missat detta. Jag och Fredrik fick mycket mer än vi ens trodde (eftersom vi i år kom överens om att inte byta några julklappar alls med någon i familjen). Vi fick en toaster, en brandvarnare (haha, pappa flippade ur när han fick veta att vi inte hade ngåon än så han tog bilnycklarna i högsta hugg och åkte och köpte en :*), en riktigt snygg ljusstake, en sodastream (!!!), pengar, en vinflaska, och jag fick även lite smått till mig själv. Lotion och sådant mysigt. Min jul var dundermysig!
'
Min lillebrors födelsedag firade, (dagen innan julafton). Han fick pysselgrejer av mig. Eftersom han redan är så jävla smart vill jag  att det ska utvecklas. Så han fick lite mer att utöva sin hjärngympa på. Bra gejer!
Sedan har sötaste Malin fyllt arton, vi har firat och jag måste säga att den kvällen var en av de bästa på väääldigt länge! Tack för det! Och Malin, GRATTIS IGEN! :) hahaha. (internt)
När vi ändå är inne på födelsedagar fyller Dalidaälskling år idag. Massvis med grattis till dig! Kom hit?! Saknar dig. Måste ses snart. Hoppas du blir en bra artonåring. Ta efter mig så kommer allt bli kalasbra ;)
OCH Fia fyller också år! Jisses. Föder alla sina ungar i slutet av december?

Aja. Sådär ja.

Idag har vi shoppat. Jag har fått med mig två skjortor, en kofta, en baströja med bred urringning, blommor till fönstrerna och annat smått och gott. Riktigt nöjd. Så nu är min outfit klar inför nyår. Antingen ska jag ha min nya klänning, eller skjorta. Beroende lite på vad som kommer ske. Men vi får se!

Puss o kram på er. Nu ska vi städa klart här hemma. Imorgon ska jag jobba för första gången på skitlänge. Shit.. snacka om att många fel kommer göras eller? Ni kanske får höra mer om det imorgon. Vem vet.

you can't change the past, so make the best of the future

Kommentarer
Postat av: malin

herregud vad glad jag blir när du skriver att dt var den roligaste kvällen på länge, för dt var precis vad jag ville att den skulle bli! jag hade så jävla kul och noll koll haha tack IGEN baby! <3

Postat av: Dalida

haha tack älskade älskling! <3 saknar dig med. men du är en hora för att du har varit här tjugoarton ggr utan att träffa mig! MEN JAG ÄLSKAR DIG ENDÅ. SÅ PUSS PÅ DIG DIN FJETTA

2008-12-31 @ 00:20:02
URL: http://dalida.se
Postat av: Christian Spångberg

Gott nytt år gumman!

Du verkar ju ha haft en bra jul och sådär! Känns skönt! Snart så får vi träffas. Åker ju upp den 4e!

2009-01-01 @ 16:52:47
URL: http://christianspanberg.blogg.se/
Postat av: Julia

Hoppas att du har haft en bra jul och nyår : ) Puss!

2009-01-03 @ 17:20:30
URL: http://www.bestofjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback