i never wanna say good bye

tjo kalasvänner. hoppas ni har en kanonbra fredagskväll!

jag och fredrik har ätit tacos och kollat på transporter 3. dom filmerna är fett värda om man gillar snabba bilar, lite action och fighting. haha. fetttt nice. nu sitter vi med varsin burk och jag lyssnar på musik. eller okej. jag har inte skonat fredrik. han får lyssna på "min skit" också för jag har inga hörlurar ipluggade. haha men det får han överleva ;P

malin bjöd hem mig och fredrik men vi kände oss båda två ganska slöa och så så vi passar på att vara hemma och bara mysa. :) det gillar jag.

imorgon är det firande av lilljulafton hos fredriks mamma. med en hel del till. det ska bli mysigt. =)
 
såateeeeee, nu ska jag göra något annat. see ya! btw: ny design kommer inom kort. ska jobba på den ikväll. :)

(hinder - lips of an angel är utan tvekan en av de skönaste låtarna just nu alltså)

the silence makes me wanna scream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback