like i would care

förlåt förlåt förlåt. men fan vilken tabbe. jag orkade aldrig ordna med bilderna igår. och nu är jag i mullsjö och glömde både kameran och sladden.

igår kom mamma och pappa vid halv två. mysigt. vi lagade underbart god fredagsmat. stekt kyckling med en vitlöksost på, klyftpotatis tillsammans med morötter och lök, vintersallad, tomater och fetaost tillsammans med tzatziki! alltså, skoja om det var gott eller? jag åt så jag nästan spydde. :D sen åkte vi till fullerö, mamma hittade ganska mycket. jag köpte en stjärna att hänga i fönstret, små tomtar och skitsnygga glaskulor att hänga i fönstret. så det kommer bli så fint sååå! sen mös vi med dipp, grönsaker, lite godis, lite ostbågar, nötter och cider. fan vad mysigt.

somnade runt halv två och gick upp igen sen runt elvatiden. åkte hem mot jönköping, mullsjö vid halv två, två. jag körde i 25 mil tills jag kände att jag verkligen inte orkade mer. det gick skiiiitbra men jag pallade verkligen inte köra alla fyrtio mil! :P

nu har vi ätit revbensspjäll, kyckling och potatissallad med tomat och majs. muuums. ska nog sova snart. för imorgon ska jag övningsköra all day long. och kanske hälsa på morbror.

(saknar er tjejer! nästa helg vill jag parta!!!!!!!!)

boy, you got lips like an angel

Kommentarer
Postat av: malin

jag kmr hem nästa helg och då är dt party som gäller på lördagen :D

Postat av: elin

Ja vi SKA ut nästa helg! kommer bli sååå kul :D

2008-12-07 @ 16:11:26
URL: http://hareskilsnyggfrisyr.blogg.se/
Postat av: Nille

Ett bra tips för att köra långt när man är trött är att stampa taketen till hög musik med nedvevade rutor.



Keep up great blogging.



reklam

http://nilleberg.blogg.se

2008-12-09 @ 08:04:24
URL: http://nilleberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback