like the world even would care?

sitter i fåtöljen. ska alldeles strax sova.

igår hjälpte sanna mig med håret. slingade det. det blev himla bra måste jag säga, i alla när det är plattat. annars syns det inte så jättemycket. någon gång i början januari tror jag att jag slänga i lika mycket till. sen är jag nog nöjd=) ska nog försöka hålla det ljust till sommaren - studenten. tycker det ser mycket roligare och varmare ut till sommaren. dessutom ska jag nog slänga i lite röda (inte RÖDröda utan brunröda) toner i håret också. så som jag hade för ett år sen ungefär. det är fint. aja nog om det.

idag var jag hemma från jobbet - igen. fyfy. men förmodligen har både jag och fredrik dragit på oss någon skit. han mår jäääätteilla och nästintill spyr hela tiden. jag har superduper ont i huvudet och halsen och känner en obalans i magen. suck. :( vill inte!!! DEN HÄR HELGEN SKULLE JU BLI PARTY!!!! piss.

men jag ska nog vara hemma imorgon också så jag ska försöka kurera mig. (och se till att den här lägenheten städas!) alltså, orkar jag behöver jag damsuga, damtorka golvet och hyllor osv, vika tvätt, stryka, vattna, byta sängkläder och vika in lite kläder i garderoben. aja. vi får se hur det går me det.

nu ska jag sova. fredrik har redan lagt sig med en hink jämte sängen. håller tummarna för att slippa spyan. ;/

puss.
the first time i saw you, i knew i wanted to be yours

Kommentarer
Postat av: malin

jag och sanna ska åka dit tillsammans så jag kmr när hon kmr. men vi rings under dagen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback