merry christmas

okej. jag har blivit störd i one tree hill. jag är inne på 14e avsnittet på säsong 2. vill bara maratonlöpa igenom hela serien. så jävla spännande. men jag har inte tid. tyvärr.

idag är alla julisar inhandlade, inslagna och allt. lillebror fick en mysig födelsedag. jag skjutsade hem farmor, mormor och morfar efter deras besök. det var god mat och tårta till efterätt. mysigt.

det 'är jul nu. klockan är tjugo i ett och runt åtta väcks jag av mamma och pappa. julfrukost. imorgon hör ni nog inte så mycket av mig. tror det blir en helt datorfri dag.

saknar min fredrik. helt sjukt mycket... ska drömma om att jag är med honom inatt. baby <3

you know you're always in my dreams, whenever you're not around

Kommentarer
Postat av: Dalida

du kommer svimma när du ser säsong 5...!!!

Postat av: Dalida

vill du gå på tidernas bästa konsert???? BEYONCEEEESS!!

2008-12-28 @ 15:49:48
URL: http://dalida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback