miss you like crazy!

Jag har nu varit hemma i Mullsjö sen cirka halv åtta. Känns bra. Gillar min familj. Speciellt när det är jul, för det finns ingen annanstans som är bättre än hemma när det är jul. Det som dock gör jävligt ont i själen är att Fredrik inte är här. Trodde inte det skulle kännas så som det gör. Men jag känner redan av saknaden. Som fan. Det här är första julen utan honom på två år. Konstigt....

Sen saknar jag mina flickor också. Shit alltså. På fredag gäller det! Både mamma och pappa blev lite ledsna när jag sa att jag åker igen redan på fredag. Men jag tror dom förstår. Dels vill jag ju verkligen vara med på fredag. Malleballe blir ju stor! Plus att jag inte tror att jag skulle klara mig utan min älskling Fredrik längre än dessa dagar. Klarar ju knappt de timmar som gått nu....

Jag och mamma har slått in julklappar. Det var mysigt. Och det blev så fint under granen. Nöjd. :) Imorgon ska jag ta en snabbrunda och handla en julklapp åt farmor och något litet till julklappsutdelande vi ska ha hos mormor och morfar. Vi ska göra någon sorts lek där alla har med sig en leksak så får alla en bytt med varandra... på något sätt. Jag vet inte vad jag ska köpa än. Men det löser sig. Mamma lova att hjälpa mig.

(Imorgon ska jag hämta ut mitt körkort med!!) hehe

Det blir ganska många på julafton. Jag är van vid så få som typ åtta pers. Men i år blir det min familj på fem pers, min farmor, mina kusiner på fyra pers, min morbror och hans tjej + min mormor och morfar. Ja. Mysigt blir det nog i alla fall!

Hej hopp! Nu ska jag sova. Imorgon fyller lillebror sju år så det blir upp tidigt och sjunga lite.. maha.

i will shed some tears for you tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback