mr. sandman, give me a dream! *bombombombom*

Kåmpizar! Idag kommer mamma och pappa. Så nu ska jag fortsätta mig städning. Sorry att det inte blev några bilder igår men dom kommer idag vill jag lova. För idag SKA det se fint ut här hemma.

Robin kom hit runt fyra tiden. Han gjorde sig iordning. Vi stack till Gränby och inhandlade lite god dricka och god mat. Det gick bli hemmalagad pizza, öl och vin till mig efteråt. Riktigt mumsigt och mysigt.

Är vaken nu, sen halv nio. Somnade igår runt halv tre. :D Kul tjej här alltså.


Aja, mami och papi kommer runt tolv-ett så nu ska jag sätta igång här hemma. Puss på det!
(vårat nya köksbord med stolar är SÅÅ snyggt och såååå värt pengarna. Ni får se bild sen!)

give me the cutest that i've ever seen

Kommentarer
Postat av: Christian

Jag ser inga bilder Melle!! =( Hade vart kul att få se!



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback