that's not my name!

wihoooo. jag är partysugen. lyssnar på the ting tings - that's not my name. fett skön. fett party. lyssnade även på lady gaga - pokerface och just dance. wihaa!

okej vänner. vad tycker ni om nya designen? tyck f5 om ni inte ser den. jag är fett nöjd. lite mer Melina än det där rosa så att säga. den här designen får nog stanna ett tag tror jag. känns bra i magen. det var ett jävla pill med den dock men det var den värd. ;P

nu ska jag nog kolla på lite one tree hill. har sett hela första säsongen nu så nu kommer tvåan! wihaaaa!

they call me "Hell" the call me "Stacey"  they call me "her" - that's not my name!

Kommentarer
Postat av: Dalida

om du är partysugen ska du komma till jkpg den 29e!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback