the very next day, you gave it away

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja förfan! Jag tog körkort!

Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag hade några. Så förmodligen inte.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, två stycken faktiskt.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga. Bara tråkiga Sverige.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Lite mer lycka kanske. Och en ny bil.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
6 december och 19e juli.

Vad var din största framgång 2008?
Mitt körkort tror jag. Och att jag har tjänat nästan 50 000:- det här året.

Största misstaget?

Det är det inte många som vet om...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk. Mer eller mindre hela tiden ;P

Vad spenderade du mest pengar på?
Oj. Mat antagligen. Och hyran.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sommaren. Fredrik. Nya vänner i en ny skola. Mycket annat.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Lady gaga´s Pokerface och Just Dance. Och If I where a boy.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Väldigt upp och ner. Har aldrig varit gladare och lyckligare, men har heller aldrig nått botten så hårt som den där gången.

Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat, tagit vara på tiden.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit. Tjurat.

Hur tillbringade du julen?
Det blir hemma hos mormor och morfar.

Blev du kär i år?
Är och har varit sen två och ett halvt år tillbaka.

Hur många förhållanden?
Ett.

Favoritprogram på tv?
Oj, för många. Vänner, Prison Break, Greys Anatomy, Gossip Girl, Journeyman, Desperate Houswives, One tree hill... med flera.

Bästa boken du läste i år?
Har aldrig ron att läsa klart. Har dock börjat på två. Dels "A spot of bother".

Något du önskade dig och fick?
Mitt körkort. En pojkvän, sambo och färstman som älskar mig.

Något du önskade dig men inte fick?
Ja... en del.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade först med familj och en vän, sen ut med tre till och mös på en liten krog.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Snyggare ekonomi. så man kunde liksom.. skämma bort sig själv och andra lite mer.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Den har ändrats ganska drastigst. I år var det år jag jag använde klackskor för tyyyp första gången.

Vad fick dig att må bra?
Vänner och pojkvän.

Vem saknade du?
Min underbara hund och min familj.

De bästa nya människorna du träffade?
Oj. Alla tjejer?! Och killar. Ni är underbara!!!

Årets film?
Ehm. svårt...

Årets sötaste?
Sara

Årets hetaste?
Fredrik

Årets största kärlek?
Fredrik

Årets besvikelse?
Mig själv

Årets bästa?
Fylla arton, ta körkort, förlovning, och Fredrik, de nya vännerna.

Årets snällaste?
Min familj. Både Larsson och Busch då alltså.

Årets fest?
Hm.. årets. Har nog inte varit någon sån direkt. Kanske kommer på nyår?

last christmas i gave you my heart

Kommentarer
Postat av: Sanna

KOM HEM! jag behöver dig. jag vill ha dig här i uppsala och åka runt i bilen och prata & röka. <3<3<3

2008-12-22 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback