what? what happend over there anyway?

fyfan. körde fredrik till jobbet imorse. fetttttt trötttttt.
och jag har ont i ryggen, och då menar, GALET ont. alltså jag kan knappt röra mig. förstår inte, hur sjuk ska jag behöva bli? saknar min praktik lite också. känner mig dålig som inte varit där på hela veckan. men jävlar. må illa, har ont i varenda kroppsdel, ont i huvudet som tusan och förkyld - känns inte sååå kul att jobba då.

ska försöka gå dit imorgon och snacka med henne om julledigheter och se när jag ska komma tillbaka efteråt.

aja nu ska jag ta mig något och äta sen ska jag kolla vidare på OTH. är på avsnitt 12. wie, i like it.

i dont wanna be anything other then what i've been trying to be latley

Kommentarer
Postat av: Josefine

har du inte upptäckt OTH förrens nu?! men lilla melle....

Postat av: Nikki

Jag har också hört det. Men det stämmer inte riktigt. Förr i tiden så var det konstiga kemikalier i hårfärg, då skulle man helst inte färga håret, men nu för tiden används inte det. Enda kruxet är tydligen att man kan reagera annorlunda på färgerna när man är gravid, pga av alla hormoner i kroppen. Men man ska självklart vara försiktigare än vanligt :)

2008-12-19 @ 08:07:35
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Sanna

det får vi nog. jag saknar dig också<3<3<3

2008-12-19 @ 19:28:01
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback