when i grow up there's alot a want to do

Tjena vänner. Tänkte ta och berätta vad som hände under uppkörningen.
Jag kör ut på väg 31, allt går skitbra. Kör inne i Huskvara, små sliriga vägar, det är regnigt, mörkt och jag glömde mina glasögon. Så det var jobbigt nog. Men jag klarade det galant ändå. När jag sen är på E4an påväg mot A6 och kör på innefilen och på min vänstra sida var omkörningsfilen. Och lite längre fram är påfartsfilen till E4an, som jag kör på. Jag planerar då att gå ut i omkörningsfilen för att släppa in de som vill in på E4an. Gött tänkte jag. Så jag blinkade ut och släppte fram de andra. Men helt plötsligt slår det mig, i mitt dåliga lokalsinne att faaaan jag ska av E4an om typ 1000 meter. Så jag kollar på min högra sida och det är fuuuullt av bilar(rusningstrafik eftersom klockan var strax efter fyra!). Jag börjar blinka och ger tecken på att jag måste in i filen igen. Men inga vill varken släppa på gasen eller trampa ner den så det finns en lucka för mig. Så det jag måste göra är att gasa upp för att komma före den röda bilen som är precis jämte mig. För framför honom fanns det en lucka. Så jag börjar gasa, blinkar, och kollar döda vinkeln. Men jag kände mig så stressad på att komma in i rätt fil, för att sedan köra av E4an att jag inte var tillräckligt noga med marginalerna mellan min bil och den röda jag ville hamna före, så jag är typ en halvmeter ifrån att toucha hans framskärm. Skiiiiit tänker jag.

Så det är vad som hände. Jag tabbade mig i ett körfältsbyte, hur retligt är inte det? Det som är så lätt?! Men men, så kan det gå. Så jag har nu beställt en ny tid. Vi får se hur det går. I'll tell you all about that when that's done.

Nu ska jag fortsätta halvsova i soffan. Det är skönt. Jag har huvudvärk och ont i magen. Puss på´t!

my head aches and i just wanna cry

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

synd älsk, jag håller tummar. Jag vet att du kommer klara det! <3

Postat av: Prins Christian Commander den tredje

Illa illa =( Ibland straffar det sig att vara snäll och hjälpa andra! Hörde att du var sjuk också, det var inte bra alls! Krya på dig Melle!



Hör av dig om du har lust!

Puss

2008-12-02 @ 21:31:01
URL: http://christianspangberg.blogg.se/
Postat av: elin

Lätt hänt, du tar det nästa gång vännen! Kör som fan till nästa uppkörning så klarar du det lätt!



Du ska med ut i helgen, annars får du spö <3

2008-12-03 @ 01:43:22
URL: http://hareskilsnyggfrisyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback