when the time nolonger matter

HEJ VÄNNER!
Hemma i Uppsala, kom hem igår halv sex. Så jävla skönt. Åkte ifrån Jönköping klockan tolv. Så det var fem och en halvtimmes resande, och förhoppningsvis ska jag inte åka så jävla mycket upp och ner mer nu fören i jul! Vill ni veta varför?

jo jo jo jo jo för att jag jag jag jag har har har har tagit tagit tagit KÖRKORT!!! :D Jag så jävla glad. Fattar inte. Körde Fredrik till jobbet imorse och nu har jag gjort iordning mig själv och ska alldeles strax åka till mitt jobb också. Eller okej, praktik. Same shit.

Massa mer om hur min helg och allt har varit kommer sen. Allt jag vet ju nu, är att jag, Melina Busch, har körkort. So fuck off!

Bedömt provinnehåll: (alltså vad jag fick göra och vad som blev godkänt)
Effektiv bromsning (jag fick tvärnita och låtsas att det uppkom en situation på vägen. Gick skitbra)
Backning runt hörn (damn i'm good)
Start i lutning (inte svårt. :))
Gatukorsning
Cirkulationsplats
Körning på smal krokig väg
Motorväg, motortrafikled
Infart/körning på landsväg
Dessa är inte ikryssade i pappret, men jag vet att jag gjorde det så atteeee:
Parkering
Självständig körning mot mål
Passerande av stillastående fordon
Nedsatt sikt

Jag är nöööööjd!!
Nu ska jag ta BILEN till jobbet, och INTE bussen! Pussss o heeeej
what the fuck did i tell you?

Kommentarer
Postat av: tessa

fan grattis ;D känns la bra ;) puss

2008-12-09 @ 15:24:24
Postat av: Josefine

GRATTIS SÅ JÄVLA MYCKET!! :D

Postat av: ZeinaGaby

DU ÄR SÅ JÄVLA BRA <3<3

2008-12-09 @ 16:40:16
URL: http://zeinagaby.blogg.se/
Postat av: elin

fan vad bra du är melina!



svar till kommentar: iiih ska du ha fest! nice :) har saknat dig, ska bli kul! <3

2008-12-09 @ 22:50:11
URL: http://hareskilsnyggfrisyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback