I must really like you, 'cause not a lot of guys are worth my time

image67
Fytusan vad bra musik det finns att hämta hem. Har nu suttit och bara klickat hem massa. Har nu 100 nya låtar av de allra bästa. Just för tillfället är lugnt Alicia Keys och Eros Ramazzotti (vet, gay - men lyssna på mannens röst, waah) de som spelas ur högtalarna som mest..
-
Har nyss käkat tacos. Lika gott som alltid. Lugnt melles favoritmat! *stolt* haha. Ska faktiskt sova om en stund. För imorgon är det den bästa dagen på himla länge! Vet ni vad? JAG SKA TILL UPPSALA, för att stanna där i 6 hela, underbara, otroliga veckor! Känns verkligen helt underbar. Min praktik kommer vara i Uppsala för den som har missat det. Längtar verkligen massor. Jag åker ifrån mullsjö vid halv elva tiden. Och det finns ju en del man ska hinna göra innan dess. Så jag ska sova om inom en timme hade jag tänkt. Ska bara hoppa in i duschen och tvätta håret. Inpackning och lite sånt mys.

Baby, from the day I saw you,
I really wanted to catch your eye.
There's something special 'bout you.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är så himla vacker. Du kommer göra min helg till den bästa någonsin imorgon, ska bli så skönt. Älskar och saknar dig i mängder, mängder jag aldrig skulle kunna beskriva med ord. Älskar dig Melina! Puss å kram!

2008-02-09 @ 21:43:18
Postat av: Lisa

Oh vad mysigt för dig att vara sex veckor i uppsala förstår jag :) Ha det bra!! Och tack för du bjöd oss på festen igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback