i'm not goin' today, cause i feel like shit

Igår efter skolan övningskörde jag hem från stan, med brorsans gamla bil. Det gick bättre än förväntat. Vad jävla kul, för hans växellåda och koppling suger verkligen och är assvår att köra första gången. Haha. Men, vi kom hem hela! Jag åkte då direkt upp till Jonna. Vi satt och tjöta i några timmar tills vi bestämde oss för att ta en promenix ner till pizzerian. Det var jättegott. Skitlänge sen jag åt en goood pizza. Eller, pizza överhuvudtaget! Men, dock. Min mage avskyr fet mat, så bara fem minuter efter att jag ätit halva pizzan då jag var mätt så fick jag en magkrampsattack. Kul. Det höll i.. och höll i. Jag gick hem.. eller.. kröp hem? Med gråten i halsen och så fort jag kom innanför dörren slängde jag allt som hade med ytterkläder, väskor och skit åt helvete, kröp upp för trappan, tog av mig allt och la mig. Och somna.
Vaknade klockan tre i natt, fortfarande ont, och skrev ett förlåt sms till Fredrik. Förlåt! Var inte meningen att somna. Sen gick jag i alla fall och la mig och vaknade när klockan ringde igen vid sex. Och sen, en timme senare när det var dax att gå hemifrån bestämde jag mig att stanna hemma. För med denna magonten jag har idag går det bara inte. Så. Ne.

Förhoppningsvis släpper det tills mediebanketten ikväll! Vill jättegärna gå på den.
typ.

Nu ska jag sova någon timme. Sen ska jag börja plugga. Homeschooled today. ueck!
don't let the rain fall

Kommentarer
Postat av: Anna PQ

Klart att du ska komma ikväll = ) Måste ses innan praktiken :D

Postat av: Fredrik

Lugnt, puss.

2008-02-08 @ 09:25:42
Postat av: ida

haha melle, jag har samma grej!
äter jag pizza eller på mcdonalds får jag värsta magknipen!

men om jag äter pizza två gånger på en vecka och sen veckan efter så funkar det, tror magen blir ovan att få så fet mat eller nåt o sen vänjer sig.

blääääää...

2008-02-08 @ 23:42:21
URL: http://kockmeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback