i'm so glad to be yours!

Gårdagen blev bättre än förväntat! Först mediebanktetten som arragerades av treorna. Riktigt god grekisk bufé, efterätt och underbart sällskap. Tack för det!
Sedan tog jag, Liz, Anna PQ, Jennifer, Kajsa och Dalle 13 mot Huskvarna. Hoppade av vid elmia (dock inte Dalle, hon skulle hem och chilla). Från hållplatsen gick vi först till statiol på österängen och köpte lite virke (haha). Och sedan vidare till Kajsas pojkväns lägenhet!
Där var det redan lite folk. Typ, Claes, Sander, Savic (heter han va?) och några till. ^^, Det var himla trevligt. Dock, det finns idioter överallt, det är något man får räkna med i guess. Så att bli kallad hora helt utan anledning (var väl inget jag räknade med) men det är något man får ta. Orkade inte brusa upp allt för mycket. Det var inte jag som var puckot, det var du! :) But who gives a fuck? Aiight? ;)

Där var det i vilket fall himla trevligt! Killarna drog vidare till slut mot krogen och allt var det var och vi stannade kvar och dansade och hade det trevligt. Det slutade med att jag och Anna PQ gick och samlade in alla burkar och flaskor och diskade. Vi gjorde fint helt enkelt! :)

Så tack flickor, ni är guld värda allihop! Kommer sakna er så in i bomben under praktiken. Och att ni gör hela flytta-till-Uppsala-grejen till ett jobbigare steg är väl inget jag ska ljuga om! För tusan vad jag kommer sakna er!

Var i alla fall hemma vid två, tre tiden och satt en stund vid datorn, sedan somna jag som en stock i lillebrors säng. (Min säng är fylld med packning).
Gött! Nu är jag matt och go i magen. Har fan varit uppe sen tio. Lite småstolt över mig själv :P Blir nog en tidig säng för mig ikväll. Känner mig lite småkrasslig. *hostar*

puss o kram vänner.
when you talk to me, the whole world stops!

Kommentarer
Postat av: Anna PQ

Tack för igår, vi kommer sakna dej när du flyttar såklart =) Men vi får helt enkelt ta vara på det vi har kvar : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback