i'm tryin to hide the pain

Fett nice. Har varit ute och gått nu i nästan fyrtio minuter. Riktigt gott. Och jäkligt tufft må jag säga. Isgata heeeela vägen. Så försöka gå någorlunda fort på det är ju nästan som döden. Jag höll på o ramla massa gånger. Haha. Så man har verkligen gått på helspänst hela vägen. Men det var skönt med lite frisk luft och använda sin energi lite!

Imorgon ska jag till läkarn som sagt. Klockan nio ska jag vara där. Så vi får se hur mycket av min lektion jag missar. Hoppas inte allt för mycket då jag missade förra veckans fotobild också.

Nu ska jag ta något gott och äta. Kanske göra en hallon smoothie? Mh. Gott!
Det får bli kvällens kvällsmat. Intresseklubben antecknar. Aiight? :D hahaha. (Hatar när folk skriver om vad dom ska käka. sug min kuk. Om det inte är något nytt, eller häftigt liksom.)

Tja
when i feel blue, i think of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback